Helgen har gått för fort men varit så rolig. I fredags hade vi besök av Lollo och gabbe och i lördags klippte jag mig hos Elin och sen hälsade jag och Andreas på Sofie som kom från Turkiet till Göteborg för att stå på mässa. På kvällen träffade jag Sofie och Hanna för en drink på avenyn. Så mysigt, det var så himla kul att träffa Sofie igen, så tråkigt att Turkiet ligger så långt bort.


Idag har jag och Andreas varit hemma i Kinna. Jag har firat världens bästa pappa på farsdag! Han bjöd på höstgryta. Väldigt gott. 

Sedan hann vi med både en sväng till berghem och sen kammarberg för ytterligare god mat! 


Pappa och jag, jag älskar dig! <3

2 kommentarer

AK

10 Nov 2014 11:44

Fina fina ni!
Men fick han laga maten själv? För dåligt... där skulle han ju fått något ljuvligt serverat :)

Svar: Han gör det bäst själv 😄😄:D
K L A R A

Sofie

15 Nov 2014 13:08

Ja, det var verkligen mysigt! Nästa gång kör vi glöggmys med MASSA fika (saffransbullar och pepparkakor.. och knäck) :D <3

Kommentera

Publiceras ej